splash
Ricard Espelt
Regidor de Copons, vicepresident de l'Alta Anoia, professor i soci fundador de redall.cat, estudi de comunicació i estratègia web.
 

Politika 2.0, el primer pas

Entrada Ricard Espelt , setembre 10th, 2008

Finalment, el proper dissabte 12 de setembre hi haurà al  Parlament Basc, la desitjada trobada Politika 2.0, per tal de difondre els nous canals de comunicació als parlamentaris bascos. La convocatòria es oberta a totes les formacions polítiques. Esperem, doncs, que aquesta primera trobada serveixi per un impuls cap a una nova forma comunicativa més directa i transparent.

A mig termini, em pregunto, si ens podem trobar amb polítics que tinguin més diferències entre ells no per ideologia si no per la forma de comunicar-se amb el ciutadà. És possible. Segurament, la força del bon gestor estarà per sobre de les guies de partit.

Ahir, en un debat, escoltava que Obama, havia votat un munt de cops lluny de la disciplina de partit en la seva trajectòria política. Creieu que això és possible actualment?

Si voleu més informació sobre la Jornada Politika 2.0:

wiki d’assistens
wiki inicial Politika 2.0
wiki actual de Politika 2.0
blog inicial
blog actual
Twitter Politica20
Facebook

Bona feina.

If you enjoyed this post, make sure you subscribe to my RSS feed!Politika 2.0, el primer pas

Tags: ,

Entrades similars

Deixar un comentari

Additional comments powered by BackType