splash
Ricard Espelt
Regidor de Copons, vicepresident de l'Alta Anoia, professor i soci fundador de redall.cat, estudi de comunicació i estratègia web.
 

Talkingabout: ferreteria 2.0

Entrada Ricard Espelt , April 15th, 2010

ferreteria 2.0 from redall on Vimeo.

La Sònia, explica en aquest #talkingabout coses molt interessants i que poden servir de model per altres iniciatives similars. Per tant, l’exemple local s’universalitza un altre cop. Elements que hem semblen molt destacats:

-  L’evolució del negoci de tradició familiar, que incorpora primer una pàgina informativa a Internet.

-  La situació de crisi anima a participar de la web social, per tal de crear un diàleg amb la clientela.

-  Darrera de tot plegat, hi ha una persona que lidera, amb passió aquest procés.

- Sempre hi ha una barrera a superar, que és la por dels càrrecs directius (Genís Roca, díxit). És molt important que aquests, acabin d’entendre perquè utilitzar nous espais de comunicació, per assegurar l’èxit de la iniciativa.

- Cal interaccionar amb els clients, donar informació (el bloc, les xarxes socials, els vídeos són eines excel·lents per fer-ho. A més amb un baix cost.

- Només informar pot ser un espai d’oportunitats (estigueu al cas quan explica l’exemple de Gol TV).

En definitiva, un exemple de feina ben feta. I de fet, això és un “work in progress”, cal continuar estar atents!

La Gemma Urgell també en parla. Podeu comentar i valorar aquest talkingabout, al web talkingabout.eu

If you enjoyed this post, make sure you subscribe to my RSS feed!Talkingabout: ferreteria 2.0

Tags: , ,

Entrades similars
Desat a Talkingabout

4 respostes a “Talkingabout: ferreteria 2.0”

soniola

Ricard, moltes gràcies per tot el que dius, un gran resum amb punts claus com els que anomenes, cal estar present i oferir alguna cosa més al client, i d’aquesta manera donar a coneixer un sector diferent, el de la ferreteria.
De fet, vas ser tu qui em va donar l’idea així que, part del mèrit es teu!;)

gracies,

sònia

Ricard Espelt

Molt bona feina Sònia…poca cosa vaig fer jo!! :)

Ferran

És una passada, m’he sentit molt identificat amb tot el que anava explicant la Sònia. Nosaltres tot just estem començant però també m’he sentit una mica “marciano” quan estava proposant als meus germans això de fer una web i obrir un comte twitter per la cooperativa que tenim de manteniment de piscines.
En el nostre cas la web també ha d’acabar funcionant com un blog, tenim una principi de pàgina facebook que encara no em difós i un compte twitter que bàsicament faig servir per rebre informació molt interessant.
Realment és molt engrescador.

Ricard Espelt

Carai, molt bé Ferran. He visitat el vostre web i t’encoratjo a seguir per aquest camí. El diàleg amb els teus clients et donarà resultats segur. Calen moltes ganes i segur que no te’n falten! :)

Deixar un comentari

Additional comments powered by BackType