Talkingabout II: Viva la Vida

Viva la Vida from redall on Vimeo.

Parlar de Marta Carballo, Joan Jiménez i Toni Mascaró aquests darrers dies, és parlar de Brandworkmeeting. La setmana passada va tenir la primera trobada a l’Hotel Barceló Raval.

Aquesta aproximació a la reflexió va tenir un cartell de luxe: Deutsche Bank, Hard Rock Café Barcelona, Hotel Barcelo Raval, Grupo Intercom, Teaming, Planeta de Agostini, Siemens i TMB. Un diàleg entre persones, que són elles les que hi ha darrera les marques i per tant són elles que fan les marques.

En aquest vídeo – resum trobareu el nou paper que han d’adoptar les marques, els usuaris, les estratègies, les accions, els sentits,… és un cant a l’esperança, a la construcció, al coneixement.

Descobrireu grans dosis d’empatia entre els dos entrevistats i també de la Marta, que ens seguia per Skype des de l’hospital on es recuperava d’un accident. Aquesta empatia es va contagiar i creant una atmosfera d’inspiració, vital, per promocionar el nou valor de les idees.

No dubteu a afegir-vos al grup de FB, i a llegir la seva valoració d’aquesta primera experiència: Toni Mascaró, Marta Carballo i Joan Jiménez.
___________________________________________________________________________

Gemma Urgell, is talkingabout too.

Lloc de gravació: Hotel Barceló Raval/ Bcn
Dia: 07.05.2009
Material: Càmera Sony HDD DCR-SR52
Muntatge: Windows Movie Maker

Posts relacionats:

Talkingabout I: Children of the revolution

Blog Widget by LinkWithin If you enjoyed this post, make sure you subscribe to my RSS feed!
  1. 1 Trackback(s)

  2. Sep 9, 2009: Talkingabout II – Viva la vida | Gemma Urgell

Fer un comentari a l'entrada

Additional comments powered by BackType